hello :)

i LOVE MY SQ ---> i LOVE MY KING ---> i LOVE MY DEAR ---> i LOVE MY ARJUNA ---> i LOVE MY SYAZWI SYAFIQ

Wednesday 10 August 2011

hey CHA

expr:id='"post-body-" + data:post.id'>


hello hello blogger =)
YES i am NHA THA CHA . i really really miss you . xtau sapa d miss miss ! HAHA


hari ini bertarikh 10 OGOS 2011 yaa , dalam bulan RAMADHAN yaa . haha 
hey hey ARJUNA , mana anda . haiyuuu  . 


menanti dan terus menanti , mana lah ARJUNA cha ni . 
YES ! pada jam 8.17 PM tadi ARJUNA send msg to me :) 



This is proof that my ARJUNA sent messages to me :)


so , tonight let me sleep better . sleep for tomorrow . going to bed to rest . sleep and wait for tomorrow . tomorrow we will meet .. yeyeh . ndak sabar ne :)
 cme on tomorrow ! 


GOOD NIGHT ARJUNA =)
I LOVE YOU ARJUNA ,
I MISS YOU ARJUNA .


*wink wink*











press LIKE it if you like .. hoho ;)

No comments:

Post a Comment